251. I paczka.

07:16

Myśli dominujące i intensywnie utrzymywane w umyśle, w które wierzymy, mają zdolność urzeczywistniania się i przybierania widzialnej, realnej postaci - przyciągania zjawisk, zdarzeń, okoliczności, rzeczy i ludzi, niezależnie od tego czy je chcemy czy nie, lub czy są one dobre czy złe. Determinuje to dominująca myśl, która jest utrzymywana w naszym umyśle...
  
Pełnoziarniste placki z otrębami owsianymi, oliwkami, jajkiem sadzonym i przyprawami.
Whole grain pancakes with olives, fried egg and spices.


A przyszła mi wczoraj taka ‘ malutka ‘ paczka od Sante.;).

You Might Also Like

44 komentarze

  1. też ją wczoraj dostałam;) jest wspaniała;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham wszystkie produkty Sante! :D Zazdroszczę.

    Nie obraziłabym się, gdyby ktoś mi takie placki zrobił. Chociaż na wytrawnie nie próbowałam. Xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zdjęcia!

    Zazdroszczę paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytrawnych placków jeszcze nie jadłam. ;)
    Świetna paczka. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super takie placki na wytrawnie, ale oliwki wymieniłabym na czarne ;P
    Paczka świetna, wszystkie produkty które uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. takich placków to jeszcze nigdy nie jadłam! wytrawne to tylko szpinakowe z serkiem i łososiem, a ta wersja też mi się bardzo podoba, no może minus oliwki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym taką paczkę dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę tej wypasionej paczuszki.
    Pycha te placki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelakie placuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O zazdroszczę takiej pysznej paczuszki! Ale placki to mega ♥
    Magdo! Chodakowska ma być w Lbn! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię jejxp. Raz znią ćwiczyłam i więcej nie zamierzam:D

      Usuń
  11. Tez chcę taką paczkę. :(
    Musze w końcu spróbować placków na wytrawnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na śniadanie! ;) Właśnie idę robić swoje ciut podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też dostałam :) świetna jest

    OdpowiedzUsuń
  14. ale smacznie z samego rana! i tak paruje, pycha! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No to czekam na to obniżenie cholesterolu, no! ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo też masz Sante? No to testuj!:))

    Cytat jak zwykle trafiony w punkt! A placuszki... cóż... pycha <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pyszne placuszki :)
    Faktycznie "malutka" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. apetycznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mistrzowskie śniadanie - energia na wiosnę:)
    a paczka nie powiem, również całkiem miła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pyszne śniadanie, dające "kopa" od rana :)
    zazdroszczę paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne placuszki -zdrowe <3
    fajnie , też bym chciała taką pakę ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę takiej paki :) Świetny pomysł na wytrawne placki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No proszę jaką pakę otrzymałaś!
    Też kupuję dużo produktów z "Sante" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Również dostałam taką małą paczkę :) To będziemy razem testowac :)

    Fajny pomysł z tymi placuszkami. Z jajkiem sadzonym jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. tylko mi nie mów, że zjadłaś tylko te dwa placki :P
    xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A weź Ty mi nic nie mów szczególnie dzisiaj, bo zaraz eksplodujęxP.
      Jadę na porodówkę zaraz, bliźniaki, 9 miesiąc ciąży- roodzę!.

      Usuń
    2. Mam jeszcze dwa naleśniki! no dawaj :D

      Usuń
  26. świetne placki, ale nie lubię oliwek ;)

    Ja też chcę taka przesyłkę!! ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Co zrobić ,żeby dostać taką przesyłkę :)?

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne połączenie w śniadaniu ! :)


    i zazdroooszczę przesyłki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurcze ta "mała" paczka jest świetna ;) ja mam podwyższony cholesterol :/ powinnam zmienić dietę...ale nie potrafię!

    OdpowiedzUsuń
  30. Siaśka: nie, nie dzisiaj, naprawdę.
    Pić mi się chce, a nawet na picie nie mam miejsca jużxp.

    OdpowiedzUsuń
  31. strasznie zazdroszczę paczki! :)
    placki z chęcią przygarnęłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Też chcę taką paczkę^^;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowne placki i paczuszka, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. faktycznie "malutka" paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wspaniała paczka ::) zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe