256.

07:20

  You come to me, come to me wild and wired.
You come to me, give me everything I need.

Owsianka ( z otrębami owsianymi, pszennymi i siemieniem lnianym ) z  waniliowym mlekiem sojowym, budyniem krówkowym, bananem, ananasem, masłem orzechowym, granolą orzechową i syropem klonowym.
Oatmeal with vanilla soy milk, pudding toffee, banana, pineapple, peanut butter, granola walnut and maple syrup.

Waniliowe kluski lane na mleku z granatową granolą.
Vanilla wholewheat dumplings with milk and pomegranate granola.

Don’t photograph me!.

You Might Also Like

45 komentarze

  1. ale się zgrałyśmy, u mnie też z krówkowym! :D
    najbardziej ze wszystkich dań podobają mi się kluseczki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie jem takie kluski, pycha:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale zdjęcia:) takie... szczęśliwe:) miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty masz zdrowe śniadania. Jak patrze na mój talerz to aż wstyd co ja jem! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie owsianki. Granola, masło orzechowe, kajmak, banan... mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Żółte trampki!!<3 Owsianki już nie jadłam od dłuższego czasu, ale chętnie sie skuszę na tę z budyniem krówkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle tego, że aż nie wiem co jest najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O i Ciebie dopadło.. Kuruj się ;)
    Pysznie pysznie, najchętniej zjadłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje jedzenie zawsze mnie zachwyca. Porywam wszystko! I wprowadzam sie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam takie rajstopki w kropeczki i uwielbiam je ;D
    Śliczne masz oczęta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale bogate śniadanie - pychota :)
    Też mam ten syrop klonowy ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super połączenie smaków, zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zrobiłam się głodna, a jestem dopiero co po śniadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Budyń krówkowy to jeden z moich ulubionych dodatków do owsianek, bo jak kiedyś zrobiłam go normalnie na mleku bez niczego, to - chociaż nie dodałam cukru - myślałam, że się zamulę doszczętnie;d

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne śniadanie :)
    Trzymaj się i zdrowiej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale u Ciebie smacznie.... Sama nie wiem co jest najsmaczniejsze... A tego rogala to z czym podałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szynka,żółty ser,majonez,ketchup.

      Usuń
    2. A myślalam ze tam coś innego siedzi :)

      Usuń
  17. Dziecię jadę na weekend do domu, więc Ci nic nie ugotuję!
    Za to będę gotować dla rodzinki i pewnie coś upiekę, to możesz wpaść

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam jak wstawiasz więcej zdjęć ;)
    matko, mogę do ciebie przyjechać chodziaż na jeden dzień, albo jeden posiłeek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpraszam się na jakieś śniadanie. :D

      Usuń
  19. Ojej syrop klonowy już rok na niego poluje i nie moge upolować :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Smakowicie to wygląda :)
    Bardzo fajne zdjęcia :]

    OdpowiedzUsuń
  21. aaaaale zjadłabym ananasa :D

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ,same pyszności , genialna owsianki , znakomite lane kluseczki -wszystko tak pysznie podane *-* i te zdjęcia <3
    zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaa, chcę te kluchy!
    Skąd masz syrop w tym cudnym słoiczku?

    OdpowiedzUsuń
  24. twoje posiłki na zdjęciach wygladają po prostu cudnie <3 i pewnie tak smakują! muszę kupić budyń krówkooowy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. zakochałam się w kociaku, kluchami też bym nie pogardziła :P

    OdpowiedzUsuń
  26. te zdjecia sa tak apetyczne. jak ty to robisz;>?

    OdpowiedzUsuń
  27. oo, jaki nietypowy syrop klonowy, co to za firma?

    jej, właśnie te moje zdjęcia dziś fatalne, nie takie powinny być. aż się wahałam, czy nie wstrzymać się z dodaniem ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. człowiek wieczorem zagląda do Ciebie, a tu tyle smakołyków...;)

    OdpowiedzUsuń
  29. mniam.. ale ty smacznie jesz, zazdroszczę za każdym razem jak tu jestem..;(

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe