280.

07:13

Fata viam invenient.

Omlet z wędzonym łososiem ( również w środku ), żółtą papryką, ketchupem, solą i pieprzem ziołowym, micha sałaty z żółtą papryką i sosem vinegrette.
Omelette with smoked salmon ( also in the middle ), yellow pepper, ketchup, salt and herb pepper, salad bowl with yellow pepper and vinaigrette dressing.


Tak dobrze to znam,
a znów tak mi wstyd.
Mówi, że to był tylko flirt,
kilka cudownych min do złej gry.
Unosi do gwiazd i maluje łzy.
Mówi, że to był tylko flirt,
a ja naiwna kocham się w nim.

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Omlet na słono też jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudo - uwielbiam żółtą paprykę ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. sniadanie nie w moim guście, ale prezentuje się ładnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Omlet na słono, mniam!
    Ale nigdy nie piekłam z łososiem, ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny omlet, jaki puszysty... Przepadłam, ja chcę taki umieć :(!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyrósł! i takie smaczne dodatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz genialne zdjęcia!
    A omlet full wypas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta żółta papryka wygląda cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki puchaty! I te dodatki...świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Myslalam na poczatku ze to omlet na slodko :O
    przez ta papryke, wyglada swietnie na zdjeciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki łososiowy omlet często jadam na kolację, pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  12. omlet na słono? musiał być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm uwielbiam omlet z łososiem, szczególnie w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę wszystko prócz łososia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Omlet z łososiem? Jeszcze nie robiłam, tylko jajeczniczkę :3 ale przyznam że jajak i wędzona ryba to świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się wczoraj omlet rozpadł na 5 części :(
    Ale nie zmienia to faktu, że uwielbiam te aplacki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. omlecik pierwsza klasa , smacznie podany ;) i te twoje zdjecia mmm *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. jej, myślałam, że to omlet z melonem i szynką. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam wędzonego łososia ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten omlet! Muszę się przyznać, że jeszcze nigdy nie jadłam na wytrawnie, ale Twój zachęca mnie do tego bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. z daleka myślałam, że omlet na słodko, a to zółte to jakieś mango albo brzoskwinia...a tu psikus omlet wytrawny :). Niemniej jednak równie smakowity :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe