288.

07:15

Niezaspokojona i niezrealizowana potrzeba duchowa, fizyczna czy cielesna, powoduje dyskomfort lub cierpienie.

Owsianka z quinoa, mlekiem, bananem, nutellą, wiórkami kokosowymi, płatkami migdałów, dżemem jagodowym i malinowym.
Oatmeal with quinoa, milk, banana, nutella, desiccated coconut, toasted almonds, blueberry and raspberry jam.



I do szkoły już dzisiaj, a mogłabym posiedzieć tak do końca tygodnia
( i mogę^^ ).
Nowe buty do biegania, będzie trzeba wypróbować. Wczoraj cały dzień w nich chodziłam, i jest dobrze.
Nie lubię ‘ słit foci ‘, bo brzydko na nich wychodzę, i ogółem są głupie, ale macie;).


You Might Also Like

47 komentarze

  1. Co na napakowana owsianka ^^ Przypomniałaś mi, że mam jeszcze quinoa w szafce.
    Lód, a w tle śnieg... Heh, Polska. Wiosna. -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta owsianka wygląda tak słodko i cudownie. *.*
    Fajne buty. ;)
    Też lubię te lody :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne: i owsianka, i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne są te słit fotki :D Podobają mi się. Też nie lubię, ale czasem są ładne, więc lubię :)
    Nutella! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. rety jaka pyszna i zdrowa owsianka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Słit focie w kiblu zawsze spoko. ;]
    Też idę jak najszybciej kupić buty do biegania. Te, których aktualnie używam są już tak wysłużone, że po wczorajszym biegu pojawiły mi się na stopie krwawe otarcia. Nie mówiąc już o tym, że są niewygodne. ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nutella <3 i życie staje się piękniejsze :Di Magnum! Oddawaj <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaki przesłodki początek dnia :D przypomniało mi się, że muszę kupić migdały ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, nie tylko ja lubię czubate łychy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne butki! ;) oby Ci się w nich dobrze biegało ;) magnum white! Uwielbiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze słit fociami to jest tak, że kiedyś to był obciach, a teraz jak ktoś zrobi słit focię, to wiadomo, że się nabija i robi to pół-żartem, dlatego są fajne - tak myślę:)

    Buty fajne, ale podchodź do nich z dystansem:p
    Słodkie zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój ulubiony lód na patyku i smarowidło, którego nigdy nie kupuję z braku silnej woli...jesteś nieprzyzwoita! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śniadanie przepyszne. a dopiero co otwarty słoiczek z Nutella to coś pięknego. ^_^
    Jak dla mnie na zdjęciach wyszłaś bardzo dobrze, więc nie gadaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Białe magnum i ta owsianka... <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty chyba chcesz żebym zaśliniła klawiaturę :D
    To wygląda po prostu OBŁĘDNIE! wprowadzam się do Ciebie ;3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiem że się powtarzam, ale Ty robisz takie jedzenie i takie zdjęcia, że to nieodpowiednie aż XDD Za dobre! > <

    OdpowiedzUsuń
  18. Te słoiczki, ta miseczka *.* same pyszności, nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  19. ojej guz niewiadomowego pochodzenia ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Za bardzo się w nich nie nabiegałam, na razie...

      Usuń
  21. To lody magnum? Jak lubisz to polecam nowe mcflurry z nimi właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w dodatku są kupony i dwa za 11zł ;D

      Usuń
    2. a normalnie za 12, duża rożnica;)

      Usuń
    3. A pójdzie ktoś ze mną, bo samemu nuudo...;<

      Usuń
  22. Mniam, jaka wypaśna owsianka :D
    Fajne buciki, też muszę w jakieś zainwestować :>

    OdpowiedzUsuń
  23. haaa, nowy słoik nutelli! :D jaka głaaaadka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. mmm pychotka !! nie przepadam za nutellą ,ale twoje zdjęcia tak kusza by zjeść takie śniadanko *-*
    ahhh paznokcie - współczuję ci ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Omg, jakie to musiało byc dobre!
    A butki mam nadzieję, że się wysłużą:)
    A tamta granola jest z Marks&Spencer.

    OdpowiedzUsuń
  26. Proszę o więcej sweet foci- Twoje uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Podasz jadłospis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - powyżej.
      - orzechowa granola z mlekiem i bananem.
      - magnum almond.
      - ruskie pierogi na maśle.
      - serek wiejski z kiwi, truskawkami, mandarynkami, kakao i cynamonem.
      - serem wiejski z dżemem truskawkowym.
      - smażone warzywa na patelnię- opakowanie.
      - ryż na mleku z karmelem.

      Usuń
  28. Mogłaś pokazać też pusty słoik tej nutelli, na pewno go wsunęłaś, bo przecież ty tak lubisz żreć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogłam, następnym razem to zrobię;*.

      Usuń
  29. uwielbiam zrywać tą folijkę z nutelli! I poczuć ten cudny zapach...a potem zanim się obejrzysz, słoika nie ma ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda wspaniale, uwielbiam jeść owsiankę na śniadanie. Najczęściej jednak wybieram masło orzechowe zamiast nutelli

    OdpowiedzUsuń
  31. co do guza na czole, to kiedy byłam mała śniło mi się raz, że przytulam się do mamy i uderzyłam z całej siły głową w ścianę ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. super śniadanko... i ta nutella ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. oj oj nieciekawie z tymi paznokciami...wspólczuję mi aktualnie schodzi jeden, bo sobie przytrzasnęłam i pękł w połowie. Ropy na szczęście nie ma, bo przemywam codziennie wodą utlenioną i staram się nie moczyc. A Ty co żeś sobie w palce zrobiła, że ropa się zbiera?

    OdpowiedzUsuń
  34. pyszne śniadanie, fajne słit focie ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. Mogłabyś pracować w kampanii reklamowej nutelli ;) Świetnie ją przedstawiłaś na zdjęciach i tak apetycznie że przyszła mi ochota teraz na taką łyżkę! No przydałby mi się taki kop energi właśnie teraz gdy mam kryzys ;P

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe