308.

07:15

W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca.
 
Owsianka z waniliowym mlekiem sojowym, bananem, truskawkami, kakao, cynamonem i
białą czekoladą z orzechami, w słoiczkach z nutellą i masłem orzechowym.
Oatmeal with vanilla soy milk, banana, strawberries, cocoa, cinnamon
and white chocolate with nuts, in jars of nutella and peanut butter.
 
Żytnie tosty z żurawiną, awokado, truskawkami, orzechami, rodzynkami, suszoną żurawiną, miodem i sokiem z cytryny.
Rye toast with cranberries, avocado, strawberries, walnuts, raisins, dried cranberries, honey and lemon juice.
 
Pełnoziarniste truskawkowe płatki, banan, truskawki, gorące waniliowe mleko sojowe.
Whole-grain cereal strawberry, banana, strawberries, hot vanilla soy milk.
 
Tak. Wiem, że niektóre zdjęcia już kiedyś dodawałam, ale chociaż kilka mam.
Reszta poszła. Nie ma wspomnień, nic nie zostało...
(Może jeszcze uda się odzyskać. Amen. Dysk uszkodzony. Dalej jest w naprawie. Trzymajcie kciuki).
 

You Might Also Like

44 komentarze

  1. O kurcze.. Technika-zawsze nas czymś zaskoczy, masakra jakaś!
    Współczuje, ale po takiej sloiczkowej owsiance wszystko sie ułoży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby się udało!
    Chyba zrobię aktualizacje mojej kopii dysku ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymamy kciuki!
    to zdjęcie na rowerze w Nałęczowie :)? też mam takie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. słodko. świetne kompozycje^^ chętnie bym skosztowała każdej propozycji ;p

    trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukcesywnie kusisz mnie tą białą czekoladą ;) Za odzyskanie wszelkich ważnych dla Ciebie informacji trzymam mocno kciuki! Wszystko będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, może jeszcze coś da się z tym zrobić? ;) będę trzymać kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. biała czekolada, truskawki - o tak!
    jaka Ty jesteś ładna no :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jutro też robię słoiczkową owsiankę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie zawsze jest bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jej , szkoda zdjęć... oby jeszcze coś się dało zrobić ;)
    śniadanko bomba !!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne śniadanie :) ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 3mamy kciuki. oby sie udalo, bo szkoda tylu cudownych zdjeci...;*

    OdpowiedzUsuń
  13. te kolorowe tosty porywam!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne tosty *_* kurde , cudowne jedzenie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, trzymam kciuki, żeby udało się odzyskać zdjęcia!
    A śniadanie jak zwykle przecudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Siedziałam kiedyś na tym... hm... rowerze (?) :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieję, że odzyskasz zdjęcia, trzymam kciuki. porywam tego tosta, na spróbowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsze owsianki to te w słoikach <3

    OdpowiedzUsuń
  19. też to przeżywałam, stracić wszystkie zdjęcia z komputera to naprawdę mała tragedia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jeszcze większa. Jeżeli byłyby to zwykłe zdjęcia, to okej. A tam nie było ' zwykłych ' zdjęć^^;).

      Usuń
  20. Wszystko da się na pewno odzyskać, luz! Na przyszłość zapisuj może zdjęcia w jakiejś internetowej chmurze albo na pen-drive? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam połowę. ' Tylko gdzie on jest !? ' Cały dom przeszukałam.

      Usuń
  21. Kurcze, strasznie mi przykro. Znam dokładnie ten ból, bo ze dwa lata temu też przez to przechodziłam. :/
    Wszystkie jedzonka, które nam dzisiaj zaprezentowałaś wyglądają przepysznie! Zwłaszcza skusiłabym się na tosta. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Strasznie ci współczuję z tymi zdjęciami ;/ A śniadanie jak zwykle prezentuję się pysznie. Uwielbiam takie ze słoiczków, specjalnie nie dojadam sporej części by potem się fajnie rozpływało w owsiance.

    OdpowiedzUsuń
  23. trzymam kciuki zeby jeszcze dalo sie cos odratowac!

    jak zawsze apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj wielka szkoda :/
    Ale wspomnień nikt i nic Ci nie odbierze :)

    Mmm dwa słoiczki pełne pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam ten ból. Kiedy w ferie oddałam mój laptop do naprawy nie wiedziałam jeszcze, że go wyczyszczą. -,- Wakacje, wycieczki, święta, kolonie... wszystkie zdjęcia przepadły. Oby tobie udało się je odzyskać.
    A i widzę mój ukochany cytat i tak samo wielbioną piosenkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przykro mi :( znam te ból. Jakby cząstka ciebie, tych wspaniałych wspomnien, bezpowrotnie ulecieła :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jej, chyba sobie zrobię jakąś kopię zapasową zdjęć, zgram na jakiegoś pendrive czy coś, bo już się boję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku mam nadzieję że jednak nie stracisz wszystkiego.. wyobrażam sobie jak musi być Ci przykro. Ale zdolna jesteś, robisz śliczne zdjęcia więc i tak przed Tobą jeszcze milion i więcej takich cudownych fotek ;)
    Kolorowe tosty wyglądają obłędnie ;0

    OdpowiedzUsuń
  29. To zdjęcie na rowerze, myślałam że to prawdziwy! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż myślę czy swoich nie przegrać, bo inne kopie chyba zgubiłam. xd
    Podobają mi się te tosty. :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Trzymamy, trzymamy.. och jedzenie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. trzymam mocno :*

    Te owsianki zabieram Ci natychmiast! tyle pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Owsianka rewelacyjna, do tego kolorowo i smacznie. Mam nadzieje że odzyskasz zdjęcia bo to bardzo smutne. Sama nie chciałabym być na twoim miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. jeszcze nie jadlam kanapki z owocami czas wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Owsianki i tosty <3
    Trzymam kciuki, trzymam!

    OdpowiedzUsuń
  36. ładne zdjęcia :) trzymam kciuki też!

    OdpowiedzUsuń
  37. Słoiczkowe- moje ulubione! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. te owsianki... poranna błogość :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Myślałam, że na tym toście jest galaretka :D Ale pysznie i te słoiczkowe, uwielbiam!
    Fajny rower :)) Trzymam! :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe