340.

07:16

Muzyka — to jest wyłom, przez który dusza, jak więzień z więzienia leci czasem w regiony wolności. Muzyka — to córa wszystkich muz.

Bułka z ziarnami, serem żółtym i jajkiem sadzonym / dżemem jagodowym i wiórkami kokosowymi, płatki w białej czekoladzie z mlekiem i bananem, winogrona. 
Piece of beans, cheese and fried egg / blueberry jam and desiccated coconut, cereal in white chocolate with milk and banana, grapes.

 
 
Omlet z pomidorkami koktajlowymi, czerwoną papryką (w środku) i smażonymi pieczarkami* z przyprawami.
Omelette with cherry tomatoes, red peppers (center) and fried mushrooms with spices.



You Might Also Like

40 komentarze

  1. Uwielbiam pieczarki! Boski był ten omlet! :) Pyyycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Omlet cudownie się prezentuje *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie sobie wyobraziłam jak tańczysz na środku drogi iiii aż sama mam ochotę haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie. Śpisz kiedyś? :D
    Śniadanie bardzo smaczne. Wszystkiego po trochu i jest dobrze. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dżem jagodowy i kokos - dobre połączenie :P
    I jak wyżej: śpisz w ogóle? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki pulchny ten omlecik, o mamo *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bułeczki, dżem, kokos...mniam ! :)

    Nie ma to jak kop energii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jechać gdzieś? Tzn.obóz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieczarki na maśle? Jak tak, to omlet dla mnie idealny wręcz, chcesz mi taki podrzucic na wynos? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. bułka z dżemem pycha! Łowicki najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. omlet z 0,5 kg pieczarek? haha, okeeeej ^^ no, ale wygląda przepysznie :-)
    i muszę spróbować połączenia dżemu i wiórek! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślałam, że chociaż Ty tutaj jesteś normalna... no ale cóż, myliłam się. Kalorie muszą zostać spalone! Przytyję, o zgrozo! Nawet jakby, to co z tego? :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ten omlet!
    Dżem i wiórki. Próbowałam tego połączenia w cieście i bardzo mi smakowało.

    OdpowiedzUsuń
  14. pyszne kanapki, kuszący omlecik ;) sporo pieczarek ,ale też tak lubię ;p
    miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo, mój ulubiony dżemik <3

    OdpowiedzUsuń
  16. podziel sie omletem;) a gdzie jechac;)?

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wygląda ta bułka z jajkiem sadzonym;) Omlet też, pieczarki love... <3

    Nic na siłę. Na siłę to bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  18. znam to uczucie jak gdzieś człowieka nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię wchodzić na Twojego bloga, lubię patrzeć na te wszystkie pyszności, a najbardziej lubię, że swoją osobą pokazujesz, iż można jeść na co ma się ochotę, wystarczy prowadzić aktywny tryb życia :) Jest to duża inspiracja, a przede wszystkim ogromna motywacja do tego, aby zacząć postępować tak samo :) Bardzo fajny blog, pozdrawiam! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  20. oo.. uwielbiam połączenie bułki i jajka sadzonego :D no i wszystko, co jest z jagód także :3

    OdpowiedzUsuń
  21. bułka z jajkiem najlepsza! ale dzisiaj biorę omlet, bo dawno pieczarek nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. haha! ale wariat z Ciebie niezły!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie pyszności serwujesz! Mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię nocne biegi, ale nie sama ;/ przyjeżdżaj, pobiegamy razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dżem i wiórki kokosowe? MEGA! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie też rodzice wypychają z domu (jakby już teraz było mnie tak za dużo), bo w tym roku już raczej nie pojedziemy wspólnie na wakacje, ale szczerze powiedziawszy - ja inaczej nie chcę. ;< też wolę siedzieć w domu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz fenomenalne pomysły w kwestii dodatków do posiłków!

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam taką kanapkową różnorodność :D

    OdpowiedzUsuń
  29. pierniczysz z przytyciem. To było dla anonimów, no nie? :D
    A, haha, chciałabym cię zobaczyć taką skaczącą i wydurniającą się na rozstaju dróg :D

    OdpowiedzUsuń
  30. jeeeeeeeej, zmiescilo Ci sie 0,5 kg pieczarek na patelnie? Ja mam jakas mega mala chyba, tez takiej potrzebuje. Ja piernicze i zazdroszcze :(( kocham pieczary, z keczupem najbardziej :d

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia, bardzo apetyczne i zachęcające:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dżemor i wiórki, muszę spróbować! O i u mnie sadzone :D Ale omlecior z pieczarkami wymiata :) Uwielbiam tyle, bo i tak się kurczą :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale pyszny omlet! Pyszny pomysł na śniadanie, kolację.. a nawet obiadek! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie jadłam jajka sadzonego na bułeczce, czy kanapce^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wygląda to jajo na bułce :D U mnie też było ostatnio, ale w całości :D
    Kocha tyle pieczarek, u mnie 2kg idzie na jeden tydzień !

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe