347. I Maraton Lubelski.

07:03

Fa­ceci od ra­zu chcą iść do łóżka, a po­tem być może zechcą z Tobą po­gadać.
Ko­biety naj­pierw pragną po­roz­ma­wiać, a po­tem, ewen­tual­nie, chcą się z kimś
przes­pać. Sko­ro świat rządzi się tą za­sadą, to w porządku, będę używać jej dla swoich celów. 
 Pełnoziarniste spaghetti z serkiem wiejskim, miodem i truskawkami
Whole wheat spaghetti with cottage cheese, honey and strawberry.
Nie, nie będę jechać autobusem, przebiegnę się na siłownię. Nieee, jednak nie chce mi się tam siedzieć, polatam po Lublinie.
Zaczęłam w jednym końcu miasta, skończyłam w drugim. Po drodze spotykając tylko jednego biegacza (pozdrawiam, machałeś mi;) i maratończyka czekającego na przystanku. Połowa trasą I Maratonu Lubelskiego, po drodze mijając wolontariuszy, którzy dali mi wodę (pozdrawiam chłopaki!). Fakt, była odkręcona, ale pić mi się chciało. I dobiegłam do Tesco. Dzwonię do mamy, a jej jeszcze nie ma. Zdążyłam zrobić kosz zakupów. I doszłam do wniosku, że chce mi się jeszcze biegać. Za dużo we mnie wszystkiego. Po zatankowaniu samochodu biegniemy do domu. Uwielbiam każdego oglądającego, szczerzącego się faceta jak biegam w obcisłym podkoszulku i krótkich, obcisłych szortach^^.
Miałam brać udział w Biegu Rodzinnym Maratonu ok. 5 km. ale wiedziałam, że będę zła na siebie, jak nie dobiegnę jako jedna z 200. pierwszych osób, które otrzymywali medale.
Bo noga, kostka, boli. Wolałam tym razem odpuścić i pobiegać spokojnie.
To jest złośliwość rzeczy martwych. Od kilku dni nie działał mi laptop. Już oglądałam nowe i cieszyłam się jak dziecko na zakup. Wróciłam do domu i sprawdziłam.
Włączył się -,-.

Pojechałam jeszcze po nowe, biegowe buty. Wybierałam, przebierałam, biegałam po całym sklepie ponad trzy godziny. Wróciłam z niczym. Mają być lekkie jak chmurka, podeszwa pod stopą - miękka jak gąbka, z jednoczesnym 'odbijaniem mnie' jak sprężynę.
Wtedy płynę, lecę. Pierwsze takie były. Nie mogę teraz trafić.



Na choćby jeden krótki dzień. I noc. Na parę chwil pożyczę Cię. Na rok. 
I obiecuję, że w idealnym stanie nie oddam Cię.

You Might Also Like

36 komentarze

  1. spaghetti na słodko? trzeba będzie spróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio myślałam o makaronie na słodko,bo nigdy nie próbowałam, a to musi być pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super śniadanko, makaron z owocami często przygotowywała mi babcia :)
    Tak, ci faceci... :P

    OdpowiedzUsuń
  4. makaron na słodko to ja lubię, szczególnie w tak pysznej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszka śniadanie, a buty rzeczywiscie trudno znalezc takie jakie chcemy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie jadłam makaronu z truskawkami, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten makaron to chyba klasyka dzieciństwa dla większości osób (prawie bo głównie z twarogiem zamiast serka) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. makaron z truskawkami z serkiem wiejskim i miodem to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo apetyczne śniadanie :) Kojarzy się z latem

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten maraton to mnie tylko wkurzył, bo musiałam zmieniać trasę jazdy samochodem, żeby na nich nie wpaść:p
    A z nogą lepiej ostrożnie, bo zobaczysz - doigrasz się! Organizm to Twój przyjaciel, a nie wróg, trzeba z nim delikatnie:) Wtedy się odwdzięcza!^^

    I nie narzekać mi tu na laptopa! Skoro się zreflektował i włączył, to wiesz!:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytałam I makaron lubelski :D
    Nigdy nie jadłam z serkiem. U mnie zawsze makaron ze słodkim musem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam makaron na słodko :) Uwielbiam :)
    Uważaj na nogę, może lepiej przystopować nieco ?
    Ale i tak za te maratony Cię podziwiam :D
    I zdjęcia jak zawsze, boskie :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cytat dobry haha :D
    Takie spaghetti na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makaron z truskawkami uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle tak ciepłe, że aż paruje!
    Cholercia, nigdy nie umiem tego uchwycić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah tam, trza jakoś to ogarnąć haha, nie można żywić się tylko czekoladą i żarciem ze sklepiku. No dobra, można haha, ale nie chcę xD

      Usuń
  16. Typowo moja kolacja latem. Rewelacyjny smak :).

    Bardzo ładne robisz zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  17. a serek się rozpuścił? oby nie!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam makaron na słodko! to smak wakacji, zdecydowanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Spaghetti wygląda wybornie! Dzisiaj, idąc Twoim przykładem, biegnę po truskawki, kajmak i tosty pełnoziarniste ;) PS Chciałabym Cię poznać. Już jakiś czas obserwuję Twojego bloga i wydajesz mi się bardzo ciekawą osobą :) Też jestem z Lublina ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam to zamiłowanie do biegania. naprawdę! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu trafisz na te idealne, trochę cierpliwości :) Uwielbiam makarony na słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja słyszałam, że ten rodzinny bieg był na 400m xd Ejj musimy pobiegać miastem razem, jak będziesz miała kiedy ;)
    Kradnę spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lato w pełni- również na talerzu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam ! :) Ślinka cieknie ! :)

    Zapraszam
    zdrowiezwyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba musisz rozwalić tego laptopa :D
    chcę ten makaron!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam makaron z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Już dłuższy czas czytam Twojego bloga, gratuluję jest mega inspirujący! Naprawdę jeden z najciekawszych tego typu :) mam też takie pytanie odnośnie Twego jadlospisu (swoją drogą-genialnego:P) , zdarza Ci sie jeść też wieczorem/ w nocy takie ilości jedzenia czy trzymasz się jakichś "norm" typu ileś tam godzin przed snem, slodycze nie wieczorem itp.. ?
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem poza wszelkimi normami^^;)
      W nocy najlepsze jedzonko!

      Usuń
  28. Haha.. A mi się cytat podoba :D no i gorący makaron, najlepiej teraz, bo już wszystko co w mojej lodówce i poza zjedzone do nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiem szczerze, że pierwszy raz słyszę tę piosenkę;p Ale bardzo fajna...

    OdpowiedzUsuń
  30. też szukam takich butów i nie mogę znaleźć.. -.-

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe