377.

07:43

Jed­no spoj­rze­nie i już niez­licze­nie wiele myśli.
Wys­tar­czy spoj­rzeć w oczy, by do­wie­dzieć się dużo więcej niżeli w rozmowie.


Pre - run: Owsianka z mlekiem, bananem i sosem z pieczonych truskawek, malin, jagód, rodzynek i orzechów pekan w syropie klonowym.
Pre - run: Oatmeal with milk, banana and sauce with roasted strawberries, raspberries, blueberries, risins and pecans in maple syrup.

Post - run: Pełnoziarniste awokadowe gofry z masłem orzechowym, syropem klonowym, truskawkami i jagodami.
Post - run: Wholewheat avocado waffles with peanut butter, maple syrup, strawberries and blueberries.

You Might Also Like

40 komentarze

  1. cudo:) oba śniadania, miseczka i te grochy :) wszystko idealne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta owsianka wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. I już sama nie wiem, które śniadanie lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za awokado ale dla tych gofrów zrobiłabym wyjątek :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Awokadowe gofry? Przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hymmm....
      Będzie jakoś - pół szklanki mąki
      - jajko
      - trochę mleka
      - ok. pół łyżeczki proszku do pieczenia
      - łyżeczka oliwy / oleju
      - cukier / mód / coś do posłodzenia - ok. łyżki
      - pół rozgniecionego / pokrojonego w drobną kostkę awokado

      Wymieszać, smażyć i jeść :D

      Usuń
  6. sliczna jest ta filizaneczka z pierwszego zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tymi oczami to według mnie pusty frazes powtarzany od lat. Oczy zwierciadłem duszy ble ble. Nie sądzę:p

    OdpowiedzUsuń
  8. i teraz nie wiem, czy wole post czy pre run...dooobra - biorę oba!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jestem w stanie wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie śniadania mogłabym jeść codziennie :) Te gofry wyglądają obłędnie :) A sos z pieczonych truskawek do owsianki muszę sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty już jesteś po bieganiu? Ja też miałam iśc, ale jak zwykle zaspałam...
    I weź podsyłaj mi codziennie te cytaty, bo idealnie trafiają w me gusta! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. owsianka wygląda rewelacyjnie :) i te wszystkie cudowne owoce w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tym awokado.. rewelacja! :) Koniecznie do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja się w owsiance zakochałam! ostatecznie i niepodważalnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Same pyszności dzisiaj tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. porywam i owsiankę i gofry, pyyycha :D

    OdpowiedzUsuń
  17. najlepsze masło orzechowe <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam identyczną gofrownicę i masło z Lidla tyle, że smooth (ach, jak mi go brakowało, kiedy co tydzień kręciłam w robocie kuchennym własne) ;D
    Genialne oba posiłki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczy mówią wszystko.
    Prześliczna ta miseczka.
    Ty już po bieganiu, a ja niedawno wstałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja bym chciała gofra, o!

    OdpowiedzUsuń
  21. PS. idziem na to sushi? kiedy?:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie mnie się pytaj :p.
      Może tak już po niedzieli, bo teraz nie za bardzo mi pasi:p

      Usuń
  22. Obie wersje wyglądają mega pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. biorę tą owsianę i dodaję masła z 'po biegowym' :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Sos z pieczonych owoców? O, kradnę ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja cie te gofry to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gofry z chęcią bym zjadła, tak apetycznie wyglądają! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie kradnę awokadowe gofry! *___*

    OdpowiedzUsuń
  28. hmm ta owsianka, te owoce i jej wygląd mmm coś pysznego :D

    OdpowiedzUsuń
  29. ja chce to przed biegiem! jutro o świcie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Chcę jutro takie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pycha!!:D Uwielbiam takie jedzonko z owockami!:D

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe