379.

07:15

Im usil­niej próbu­jemy ko­goś wy­mazać z pa­mięci, tym bar­dziej go w niej ut­rwa­lamy.

Śniadaniowy mix (płatki owsiane, ryżowe, jaglane, kasza manna) z waniliowym mlekiem sojowym, bananem, nektarynką, morelą, brzoskwinią ufo, musli pekanowym, malinami, kakao i cynamonem.
Mix breakfast (oatmeal, rice flakes, millet, semolina) with vanilla soy milk, banana, nectarine, apricot, peach ufo, pecan muesli, raspberries, cocoa and cinnamon.


Śnię, wstaję rano, biegam, czytam, czekam niewiemnaco, i na kogo, tęsknię niewiemzaczym, i za kim.

You Might Also Like

47 komentarze

  1. Też zaopatrzyłam się w tą granolę, przy okazji kupienia masła. I jak dobra jest? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z cytatem...
    podoba mi się ten miks! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszny ten Twój miks dzisiejszy!:)
    Dziwna ta tęsknota, znam ją doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  4. mix uroczy:) wiesz czasami ta tęsknota później jest wynagrodzona:) i to z nawiązką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie miksy, dużo owoców, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepysznie wygląda ta mieszanka płatków i owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna pysznie wypełniona miseczka u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przestajesz mnie zaskakiwać ilością składników w Twoich śniadaniach!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wiesz, o kim myślisz:)
    Dobrze, że zamieszczasz te cytaty, bo bardzo podnosi mnie to na duchu w mojej sytuacji...
    A śniadaniowy mix wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  10. jak owocowo! takie mixy to ja lubię - najlepsze, gdy "niewiadomonaco" ma się ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cytat bardzo adekwatny.
    dużo dodatków, tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny kolorowy mix. :D
    A cytat mocno prawdziwy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Życiowy cytat.
    A takie mixy są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowny, różnorodny miks! porywam :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszcze mixu! Lubie gdy ojest dużo różnych owoców w miseczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tą granolę, niestety po otwarciu znika w jeden dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten cytat - bardzo prawdziwy...
    pyszny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  18. udany, pyszny śniadaniowy miks ! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie mixy! i do tego te pyszne dodatki <3
    i musli pekanowe *_*

    OdpowiedzUsuń
  20. nie pogardziłabym taką różnorodną miseczką z rana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. oh... no i się zakochałam. ja teraz jestem trochę uzależniona od jedzenia, które mi podadzą. I już tęsknię za takimi śniadnkami :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie miksy najlepsze i koniecznie dużo różnych owoców :)
    I zakochałam się w tej miseczce, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. cytat idealnie pasuje do mojego ostatniego czasu....

    a śniadanie - pycha! miseczka pyszności;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poprawka: wstaję, jem śniadanie, biegam.... ;)
    Zastanawiałam się nad tym musli (z Lidla, prawda?). Jak smakuje, warto spróbować?

    OdpowiedzUsuń
  25. urocza miseczka i kubeczek :) gdzie sprzedają takie cudeńka ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo apetyczne śniadanko :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, jakie pyszne śniadanko! Aż się humor na resztę dnia poprawia.

    OdpowiedzUsuń
  28. ale płatki jaglane lubisz?;d
    Prosto i smaaacznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo mają całkiem inny smak i są delikatne :P.

      Usuń
  29. Zgadzam się, zgadzam się całkowicie.. Im bardziej pragniesz o czymś/kimś zapomnieć, tym mocniej utrwalasz to/go w pamięci.

    OdpowiedzUsuń
  30. wiem, że się powtarzam, ale tak lubię Twoje zdjęcia! ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. a jutro sobie zrobie na sniadanie taki mix, tyle ze z platkow muesli i płatkami miodowymi ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. hmmm smakowity mix, zwłaszcza połaczenie owoców mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepysznie tu u ciebie ;) Uwielbiam takie połączenia;) Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie znam ten stan :)
    pyszniutkie śniadanko!

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe