380. Pure Jatomi i Matsu Sushi.

14:28

Ucze­piłam się tej nadziei i będę cze­kać na Ciebie.

Pre - run: Owsianka z waniliowym mlekiem sojowym, bananem, malinami, krówkami, kakao i cynamonem.
 Pre - run: Oatmeal with vanilla soy milk, banana, raspberries, fudges, cocoa and cinnamon.


A potem spotkanie z Klaudią i Agatą. Tym razem padło na sushi. Szczerze mówiąc nie podbiło za bardzo mojego podniebienia. Za mało smaków. Najbardziej smakował mi z tego serek śmietankowy;). Najeść się tym nie najadłam, musiałabym chyba zjeść dwudziestokrotną taką porcję, aby coś poczuć;).

Post - run: Matsu Sushi: Philadelphia Futo Maki - łosoś, sałata, ogórek, serek śmietankowy, awokado.
Post - Run: Matsu Sushi: Philadelphia Futo Maki - salmon, lettuce, cucumber, cream cheese, avocado.

You Might Also Like

33 komentarze

  1. ostatnio modne stalo sie jedzenie sushi .. ja szczerze przyznaje ze nigdy tego nie jadłam , co prawda chetnie bym sprobowała tylko jak ja sobie poradze z tymi pałeczkami :D :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, sushi wygląda pięknie, ale tak jak ty: nie najadłabym się tym, blee :(

    Ale spotkanie udane?;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja sushi nigdy nie jadłam o.O

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak myślałam, że wstawisz dzisiaj :D Miałam jeść rybę na obiad, ale czuję ten zapach tego nori xd i mi się odechciało. Ale przynajmniej spróbowałyśmy. Serek był najlepszy, chyba tylko on mi smakował. No i ryż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sushi zawsze na plusie :) mozna je jesc codziennie, spoko fotki :)
    zapraszam rowniez do siebie http://www.trochesmaku.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. No akurat i u mnie to sushi! :D
    A szatnię poznaję ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze co napisze, że masz świetnej jakości zdjęcie ;)
    drugie, to że sushi jest w sumie dobrym posiłkiem przed treningiem, lekkie ale zawiera dość dużo węgli żeby zrobić trening i mieć energię ;) głównie ryż.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszyscy mnie dziś kuszą krówkami <3
    widzę że spotkanie bardzo udane i do tego sushi,które u mnie póki ci widnieje na liście do spróbowania xD

    OdpowiedzUsuń
  9. do sushi czasami trzeba "dorosnąć" mi na początku smakowało średnio. Tzn., niezłe, ale bez szału.. To było pewnie z 10 lat temu.. Teraz uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam sushi :) Szczególnie te w Matsu Sushi :) chyba lepszego miejsca na to danie w Lublinie nie ma :) i widze moje ulubione Philadelphia Futo Maki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sushi - moja największa miłość

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak kolorowo i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja jadłam wegetariańskie sushi ale w stanach, bo tu można dostać zawału przez cenę właśnie za taką małą porcję... a tam pożarłam kilka razy większą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja kocham sushi:) ale musi być naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja sushi uwielbiam. :) ale dawno już nie jadłam :c

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio chcialam sprobowac sushi na jakims stoisku, ale ciocia powiedziala mi ze lepiej zjesc to w takiej prawdziwej chinskiej restauracji .
    Owsianka z krowkami, to musialo byc cos *-*

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu spróbować! Ale wybiorę się do restauracji, bo raczej pomysł na takie z marketu na pierwszy raz jest zachęcający... a samej to mi się nie chce robić XD

    OdpowiedzUsuń
  18. ja lubie sushi, ale to raczej jako przystawka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio wcinam maliny, aż się uszy trzęsą ;). Owsianka z nimi musi być rewelacyjna.

    Co do sushi to niestety nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. To zdjęcie z rurką wymiata!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie dziś tez banan i krówki^^ :D

    Ej, co to za spotkanie beze mnie? :( Ale może i dobrze, bo sushi jest za drogie i za małe jak dla mnie ;p
    Następnym razem piszcie koniecznie o spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sushi nie jadłam i jakoś nie bardzo mnie do niego ciągnie ;p już bardziej mnie ciagnie do Twojego śniadanka pre - run ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak ja dawno nie jadłam sushi! ojejku! aż się ślinię do zdjęć<3

    i oczywiście wykradam owsiankę *_* bo z krówkami! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. to ja poproszę owsiankę :)
    sushi jadłam raz i co prawda było nie najgorsze, ale też nie na tyle dobre, by znowu zamówić

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej, ta owsianka wygląda tak delikatnie *_* Chcę taką!

    Wczoraj miałam kupić sobie sushi, ale wygrała moja ukochana kuchnia włoska :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż zachciało mi się takich pysznych malin! :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. jak ostatnio jadłam sushi to też wydawało mi się bez smaku:P

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne spotkanko, ja jeszcze sushi w życiu nie jadłam. chętnie kiedyś spróbuję ;)
    owsianka jak zawsze słodka i pyszna <3

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe