382. Zostałam porwana.

09:06

Świat jest tak urządzo­ny, że złym ludziom przyt­ra­fiają się dob­re rzeczy, a ludziom dob­rym, złe. 

Wegański waniliowy pudding chlebowy z suszoną żurawiną, bananem, truskawkami, malinami, cukrem pudrem i sosem jagodowym.
Vegan vanilla bread pudding with dried cranberries, banana, strawberries, raspberries, powdered sugar and blueberry sauce.

Lekka namiastka tego, jak ekstra wczoraj wyglądałam, po pięciogodzinnym malowaniu babci pokoju i kuchni. Nawet nie musiałam się kąpać, bo już zostało to zaliczone w farbie. Polecam się na przyszłość. Lubię takie roboty;).
A potem przyjechali po mnie, wsadzili do samochodu i wywieźli. Nie wiem gdzie, bo było ciemno, głośno grała muzyka, słychać było disco polo, i krzyki. W między czasie zostałam zdemoralizowana. Podobało mi się. Za okupem, i szantażem, zostałam wypuszczona w sumie niedawno... 
A ja tęsknię. 

You Might Also Like

37 komentarze

  1. a ja też dziś pudding robię, ale się zgrałyśmy! :D
    Maaalowanie jest faaajne, a ta zabawa w domywanie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam lubię prace fizyczne:) rozumiem Cię doskonale:) porwanie, demoralizacja:) cudowny miałaś wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, a ja jeszcze nie robiłam puddingu ;) Chyba jestem za leniwa, ale można byłoby kiedyś spróbować, haha :D
    http://35mmodreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok, zapraszam do mnie, bo chyba będę miała malowane ściany niebawem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wypiek musiał smakować wspaniale... Prawdziwa niedzielna rozpusta ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny pudding! tylko jak zachowałaś taką konsystencję bez jajka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn.?
      Chleb na dnie kokilki, banan, owoce, znowu chleb. Zalany waniliowym mlekiem sojowym i upieczony;).

      Usuń
  7. Chodzi za mną pudding, chyba wiem co będzie jutro na śniadanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mieć zaufanie do samej siebie - cenna cecha i ważna 'umiejętność'. Ja takiej nie mam...
    A w malarskich ciuszkach musiało Ci być bardzo do twarzy, skoro znalazł się ktoś, kto Cię porwał! :o

    OdpowiedzUsuń
  9. cytat jak najbardziej prawdziwy, pudding rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię takie roboty, a jak malowałam swój pokój to dopiero frajda :D Uwielbiam pudding chlebowy, robiłam już wiele razy i nigdy się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudding chlebowy - na liście "do zrobienia", zapowiada się nieźle ! Faktycznie widać intensywną robotę - malowanie w moim przypadku również zawsze kończy się tym, że moje ciuchy wyglądają jakbym się oparła o świeżo malowaną ścianę z każdej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj to może zostań zawodowym malarzem :D?

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj niestety zgadzam się z pierwszym akapitem Twojego postu. Mam jednak nadzieje, ze w końcu przychodzi czas na sprawiedliwość ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Śniadanie mistrzów, nie ma co :) Miło, że tyle jest osób sportowo-zakręconych ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pudding fajny, a takie roboty rzeczywiście są fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. porwali cię !! dobrze, że jesteś hehe ;D
    nie ma to jak malowanie, też zawsze jestem cała w farbie ;p
    o takim puddingu właśnie myślałam, i pewnie zrobię za niedługo ;)
    miłej niedzieli ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy nie robiłam, a tyle osób kusi. Chyba muszę się przełamać i zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co krok to pudding chlebowy... Tzn. trzeba go jak najszybciej zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  19. haha, to ładnie jak zostałaś zdemoralizowana ;>
    pudding bym porwała :D

    OdpowiedzUsuń
  20. kurcze już tyle czasu się za niego zabieram ;p

    Ps. Coś stało się z moim blogiem więc znajduję się teraz tu startdaywithbreakfast.blogspot.com . Piszę to w razie jak byś miała ochotę wpaść ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pysznośći:) Ja nie lubie malować scian :D

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę go powtórzyć, ale z większą ilością chleba :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo, widzę że ciepłe śniadanie cię przekonało ;)
    pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo kuszące śniadanko, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  25. lubisz remonty? to to wpadaj do mnie, u mnie się będzie kuchnia i łazienka za niedługo remontować, każda para rąk się przyda ;) oczywiscie wyżywienie zapewnione hehe ;p chyba najlepszy pudding chlebowy jaki widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. O już wiem kto mi pomoże pomalować mój pokój :D
    A taki puddning bym zjadła ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda wspaniale :) świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystko wygląda obłędnie apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oby więcej takich wieczorów się trafiało :D no chyba, ze nie chcesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pudding i ten sos, mniam<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tam lubię malować ściany^^ hehe

    OdpowiedzUsuń
  32. Pysznie to wygląda dawno już nie jadłam takich wspaniałości ;*

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe