385.

08:00

Milczenie w odpowiednim momencie jest ważniejsze i lepsze od wszelkich słów.

Pre - run: Owsianka z kaszą manną, mlekiem, bananem, borówkami, malinami, mleczną czekoladą, jogurtem nadbużańskim i karmelizowaną w cukrze brzoskwinią.
Pre - run: Oatmeal with semolina, milk, banana, blueberries, raspberries, milk chocolate, yogurt and caramelized peaches in sugar.

Post - run: Domowa orkiszowa bułka z wędzonym łososiem, awokado, sokiem z cytryny i przyprawami.
Pre - run: Homemade bun with smoked salmon, avocado, lemon juice and spices.



Cześć i żegnam ;).

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Śniadanie pierwsza klasa :) a ta kosteczka czekoladki.. *__*

    OdpowiedzUsuń
  2. ta brzoskwinia tak genialnie wyglada że .. jeej *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle pyszności, mniam! :) dodatkowo w po biegowym śniadaniu podoba mi się to zestawienie kolorów ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. buła po prostu świetna:)
    Bellą :) no tak, z Edwardem do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ty nie słodzisz? No tak, kajmak dosładzać to by była przesada :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zjadłabym taką domową bułę z łososiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi, że miała piec bułeczki. ! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. No to obie możemy urządzić imprezę idealną, mam bardzo podobne podejście co Ty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam Twoje cytaty, a przepisy są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje zdjęcia są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham Twoje śniadanie, są bardzo pomysłowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. karmelizowana brzoskwinia, mmm :>
    wszamałabym i to, i to! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pysznie, z tą brzoskwinką *-* i dobrze że kupiłam dziś sobie łososia wędzonego, bo akurat tak patrzę i narobiłaś mi na niego ochoty ;p
    udanego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Owsianka musiała być pyszna, jeszcze nie jadłam jej z czekoladą!

    Za to kanapka mnie powaliła. Masz jakiś sprawdzony przepis na te bułeczki?

    OdpowiedzUsuń
  15. Owsianka z kaszą manną - najlepsze połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale narobiłaś mi ochoty na łososia! ooo mamo :D

    OdpowiedzUsuń
  17. jej! ja wybieram post run - ale pychota!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie bułeczki z wędzonym łososiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja uwielbiam te Twoje owsianki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a mi się podoba owsianka :D maksymalnie słodka i idealna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze wiedzieć, że nie jest się jedyna osoba, która nie wielbi imprez ; )

    OdpowiedzUsuń
  22. ten zestaw jest idealny! :) moje ulubione smaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że dziś czas na owsianki. Kolejny blog i kolejna wypełniona po brzegi miseczka z pyszną owsianką :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo.. przed biegiem śniadanie pyszne, to połączenie owoców, mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję ,że nie żegnasz na dłużej niż 24 godziny ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. domowa bułka! pycha<3

    a co to za pożegnanie? ;c

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bym chyba padła bez słodzenia... a owsianki nienawidze :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko pyszne. Ta kanapka wygląda mega dobrze <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Owsianka i kasza manna w jednym - tego jeszcze nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe