388.

09:47


Aż w końcu przychodzi taki moment, kiedy czujesz, że to, w co brniesz tak długo, traci swój sens. Zamierzasz odpuścić, wycofać się, tak po prostu usunąć się w cień, ale nie możesz. Nie możesz zakończyć tego, co przez pewien okres w życiu dawało Ci szczęście na każdym kroku, czegoś z czym wiąże się tak wiele wspomnień i marzeń.

Pre - run: Owsianka z mlekiem, bananem, awokado, pomidorkami koktajlowymi, pistacjami, kakao i cynamonem.
Pre - run: Oatmeal with milk, banana, avocado, cherry tomatoes, pistachios, cocoa and cinnamon.

Post - run: Całonocne płatki orkiszowe z serkiem wiejskim (wymieszanym z miodem), bananem, jagodami, malinami, kakao i cynamonem.
Post - run: Overnight spelt flakes with cottage cheese, honey, banana, blueberries, raspberries, cocoa and cinnamon.

You Might Also Like

38 komentarze

  1. Pomidory, kakao... jakoś trochę dziwne połączenie ^^ Ciekawe jak smakuję razem, ale chyba nie odważę się spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jesteś trochę ograniczona, bo to bardzo klasyczne połączenie, w szczególności w wersjach obiadowych. (;

      Usuń
  2. Wygląda apetycznie :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy pierwsze połączeni przypadłoby mi do gustu.. ale drugie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze połączenie jest bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wybieram post-run , bo ja i awokado się nie lubimy ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia drugiego śniadania są cudowne. *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. owsianka z pomidorem? dziwne połączenie... chyba aż za dziwne zeby spróbowac :) ale drugie połączenie juz mi pasuje :) milej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  8. pomidory na słodko?! to nas wszystkich zagięłaś dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaach cudne! Chce dorwać obie pyszności <3!

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie cudowne zdjęcia:) zainspirowana Twoimi posiłkami treningowymi dzisiaj umieściłam u siebie "pre-flight" :) haha:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śmiałe połączenie, nie wiem czy bym się odważyła... :)
    ale śniadanko ze słoika prezentuje się bardzo apetycznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze połączenie nie na moje kubki smakowe, jednak te całonocne płatki to bym zjadła -pychotka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Pistacje i te sprawy..;) tak jest pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. oj nie, pierwsze połączenie to wyjątkowo za duża mieszanka jak dla mnie, ale drugie chętnie porywam!

    OdpowiedzUsuń
  15. pistacje to bym zjadła, zresztą słoiczek też kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurcze, podobają mi się te pomidorki w owsiance ! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. banan i pomidory? nie powiem, ciekawie^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Oryginalnie , ale mi się podoba :). Słuchaj mogłabyś powiedzieć, jak robisz tą całonocną owsianke ? : >

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki orkiszowe wsypałam, dodałam serka wiejskiego wymieszanego z miodem, owoce i na noc do lodówki:p.

      Usuń
  19. nie zesrajcie się tym połączeniem. nikt wam nie jeść nie każe, a to, że niektórzy są ograniczeni i pomidor to tylko taki na kanapce to już wasz problem. dalej jedzcie sobie owsiankę z bananem i masłem orzechowym, bo to takie oczywiste i pyszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zawsze miły i życzliwy - piotej (y)

      a z dwojga złego, wolę chyba już mieć za grosz kultury i dalej jeść owsiankę z masłem orzechowym i bananem, niż być "nieograniczonym" burakiem zajadającym się pomidorami z kakao. :)

      Usuń
    2. Tylko że piotej ma rację, aż sama się zdziwiłam, że ktokolwiek robi wielkie oczy widząc pomidora obok kakao... idiotyczne komentarze, jakby była to czysta profanacja! No ale cóż się dziwić, skoro większość je banana głownie w towarzystwie masła orzechowego, pomidorka z szynką (oczywiście chudziutką), a leniwe polewa jogurtem light z cynamonem, to gdzie tu takie niezbadane horyzonty...

      Usuń
    3. ok, jasne - tyle, że tutaj nie chodzi o to, czy piotej ma rację czy nie, ale o sposób, w jaki to wyraża. ten z kolei myślę, że pozostawia wiele do życzenia.

      Usuń
    4. jeżeli zesrać się to jest dla ciebie wulgaryzm to niestety nie mój problem;) a nazywanie kogoś burakiem to już na pewno szczyt kultury:)

      Usuń
    5. pewnie, że mogłeś zarzucić innymi mocniejszymi wulgaryzmami, bo nie wątpię, że to dla Ciebie nietrudne, ale Twój komentarz jest pełen agresji i o to mi w sumie chodzi. i mówię to ja, która też zarzuci wiązanką.
      ale ciągnięcie tej "kłótni" jest bezsensowne - ani Ty nie zmienisz swojego postępowania, ani ja nie zmienię swojego zdania, więc napiszę tylko, że pozdrawiam. :)

      Usuń
    6. no właśnie, szkoda tylko,że nie potrafisz tego napisać nie wylogowując się z bloggera. również pozdrawiam :)

      Usuń
    7. Ja tam lubię wszystkie połączenia i nawet te ' nie jadalne '. Swoja drogą jedliście pierogi ruskie z prażoną cebulką maczając w dżemie truskawkowym? Pyyycha <3 !.

      Usuń
    8. Mi się kiedyś dziwili, że 'za młodu' lubiłam zwykły makaron z jajecznicą i żółtym serem, czy makaron z cukrem i masłem. ;) Pierogi ruskie z dżemem? Czemu nie, z pewnością wypróbuję. :D

      Usuń
  20. Post-run porywam, pre z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powtarzam się - znowu pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. pomidorki koktajlowe - lubię je 100 razy bardziej niż te zwykłe :)
    no i maliny i jagody, pysznie, pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jedno z moich ulubionych połączeń w pierwszym śniadaniu. Ja uwielbiam grillowane pomidory posypane potem kakao. Jej, prawie o tym zapomniałam!

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ja kocham pistacje! mmmmmm <3333

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten po bieganiu mniaaaam :D Chociaż w tej pierwszej ciekawa jestem smak :) Pistacje.. wieki ich nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  26. ten słoiczek mnie baaardzo kusi:D piękne fotki :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe