391.

07:43

Każdy z nasz ma dwa ob­licza lub więcej, lecz to które aku­rat po­kazu­je, nie 
za­leży wca­le od niego sa­mego, lecz je­dynie od sy­tuac­ji w ja­kiej się znajdzie.

Polenta z jajkiem sadzonym, fetą, awokado i przyprawami.
Polenta with fried egg, feta cheese, avocado, and spices.

  
Marze­nie o czymś niep­rawdo­podob­nym ma swoją nazwę. Na­zywa­my je nadzieją. 
To spo­sób przek­ształca­nia marzeń w rzeczywistość, a moim ce­lem jest spełnianie niereal­nych marzeń i snów, naj­wspa­nial­szej rzeczy­wis­tości jaką możemy so­bie wyobrazić.

You Might Also Like

29 komentarze

  1. ale duże łoooożko :D
    Sniadanie w nim-bajer ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o na wyrtawnie :) ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie wspaniałe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Feta! Ależ ja dawno nie jadłam fety!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam, że to owsianka z twarogiem.. No chociaż awokado zgadłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mówiłam już, że uwielbiam te cytaty? Mówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. taka wytrawna wersja polenty brzmi i wygląda pysznie! :)

    zatem życzę Ci powodzenia w spełnianiu marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie podana polenta! Chyba przyrządzę sobie taką na kolację :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham Myslovitz. <3 a właściwie kochałam...szkoda, że Rojek już z nimi nie śpiewa. :<< </3

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham Myslovitz :) i to jeszcze przy takim śniadaniu:)
    nadzieja jest wspaniała:) dodaje sił:)

    OdpowiedzUsuń
  11. pysznie! zatęskniłam za awokado

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj na obiad będę miała fete!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śniadanie w rozgrzebanym łóżko- to jest to! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śniadanko w łóżku! najlepiej ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. dobrze piszesz ;)
    smaczne, zdrowe śniadanie do łóżka ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. powolne śniadanie w łóżku jest moim codziennym marzeniem :))

    OdpowiedzUsuń
  17. A to prawda! Wszystko zależy od sytuacji w jakiej się znajdziemy...

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz bardziej zachęcasz na spróbowanie kaszek/owsianek na wytrawnie :) Muszę w końcu zrobić. Ta dzisiejsza wydaje się być z idealnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. z fetą- biorę :D ale bez awokado ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja się na tej nadziei przejechałam i wyznaję zasadę "nadzieja matką głupich". po prostu robię swoje, ale raczej nastawiam się, że los będzie mi rzucał kłody pod nogi. No i co z tego? Damy radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ta piosenka <3 mówi sama za siebie, a kąsek śniadanka możesz dla mnie zostawić :) i po raz kolejny muszę napisać, że uwielbiam Twoje zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię twojego bloga tu zawsze jest pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak ta miseczka pod kołderką uroczo wygląda :D i bardzo, bardzo, bardzo rzeczywisty cytat.

    OdpowiedzUsuń
  24. hej, mam pytanie, nie zechciałabyś kiedyś napisać postu o bieganiu? na zasadzie, jak zacząć, co mieć na nogach i takie klimaty?
    Myslo, dodaje możliwości (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, na dniach coś postaram się wykombinować;).

      Usuń
  25. Uwielbiam tą piosenkę! A jedzonko boskie!:)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe