397. Kozłówka.

07:20

Marze­nia są po to, aby je spełniać. Nie ważne co mówią o nich in­ni.
Idź po swo­je i nig­dy się nie poddawaj.

Orkiszowe bananowe kluski lane na waniliowym mleku sojowym z borówkami.
Banana spelt dumplings with vanilla soy milk and blueberries.

Wczoraj wieczorem, wybrałam się do Muzeum Zamoyskich w Kozłówce. To jedyne na Lubelszczyźnie muzeum – rezydencja. Mieści się w XVIII-wiecznym zespole pałacowo-parkowym, należącym do rodzin Bielińskich i Zamoyskich. Jest to najlepiej zachowana rezydencja magnacka w Polsce i jedna z nielicznych w Europie z tak autentycznym, niemal kompletnym wyposażeniem. Pałac został zbudowany w latach 1736-1742 przez wojewodę chełmińskiego Michała Bielińskiego.

Wybaczcie, ale tam były tak duże i piękne lustra, że trzeba było się na nich uwiecznić, co robił praktycznie każdy, i słychać było 'robimy słit focie?':p.
Dwuznaczny obraz;).




You Might Also Like

29 komentarze

  1. byłam tam na wycieczce szkolnej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce *.*
    Daj sobie lepiej spokój z bieganiem. Co prawda ja wczoraj byłam, ale o 22 i u mnie wiał już w tedy fajny wiaterek. Pamiętaj, że zdrowie masz tylko jedno ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo.. w Kozłówce jeszcze nie byłam, muszę się wybrać;)
    Uwielbiam zamki, zameczki-tam jest genialny klimat i chłodno :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się to ujęcie przez bramę na pałac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na prawdę piękne miejsce :)
    I jestem fanką Twojego stylu ubierania !

    OdpowiedzUsuń
  6. Często tam bywam letnią porą, ale - co za niedopatrzenie - w tym roku jeszcze nie! Uwielbiam Kozłówkę i jak wczoraj zobaczyłam Twoje zdjęcia na facebooku od razu poznałam te ławeczki:)
    Mamy ostatnio wpisy na blogach pt. patriotyzm lokalny;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, co za wspaniałe fotografie! Do tego zachwycam się Twoimi mega zgrabnymi nóżkami i nieśmiałym uśmiechem, którego niestety tak mało możemy ujrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia i miejsce! Zabierz mnie tam kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam muzea!
    + świetnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie tam też jeszcze nie było, może kiedyś :>
    Śniadanko pycha ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko w Muzeum wygląda przepięknie *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja idę dzisiaj, gdzieś mam upał :D będę udawała,że jest mi chłodno i wieje wiatr :D haha
    zdjęcia śniadanie piękne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tam chyba byłam, nawet całkiem niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też w taki upał odpadam z gry (a raczej padam na twarz i błagam o coś do picia). Zdjęcia piękne, a Twoje posty kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne zdjęcia, i ty ślicznie w koszuli wyglądasz :)
    co do śniadania, to wiesz że pyszne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. jak tam pięknie!
    racja, jest zdecydowanie za gorąco.. -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna relacja z pieknego palacu;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia :) Kluski na śniadanie to bardzo smaczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz ładne nogi :) Kozłówka piękna :) byłam tam 2 lata temu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia :). potwierdzam , świetne nogi !

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam w tym muzeum, robi wrażenie. Muszę przyznać, że była to najlepsza wycieczka na jakiej byłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Te kluseczki tak mi zapachniały, mmmm, uwielbiam bananowy smak:)

    OdpowiedzUsuń
  23. a daleko to od Nałęczowa :)? może się wybierzemy :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe