403. Zakopane. It's my life.

20:55

Za­siała niesa­mowi­te wspom­nienia w naj­lep­szym, najżyźniej­szym miej­scu, ja­kim jest serce.

 
Naleśniki z twarożkiem, kremowym serkiem, słodką śmietaną, rodzynkami i płatkami migdałów, zimna gazowana woda z limonką.
 Crepes with quark, cream cheese, sweet cream, raisins and toasted almonds, cold sparkling water with lime.
Cóż by tutaj dużo mówić?. Jestem teraz w miejscu, w którym mogłabym zostać na zawsze. Zakopane, Wisła, góry. Wędrowanie codziennie ponad 30 km. to jest to. Przy wejściu min. na Dolinę Gąsiennicową wszystkich zostawiłam w tyle. Nie lubię chodzić wolno, ponieważ się męczę. Mogę biegać, lub szybko maszerować, i też to robiłam. A u szczytów gór czekałam, aż dołączą do mnie inni. Wbiegając na takie góry, patrzyli się na mnie jak na wariata, bo po wszystkich 'spływało', a ja czułam się jak nowo narodzona. Nie czuję kompletnie zmęczenia. Mogłabym tak ciągle.

 Nowe Magnumy. Którego wybrać!?. Nie zdecyduję się. Biorę dwa!.

Ślę pozdrowienia i lecę. Nie mam czasu;).

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Te naleśniki to jedne z apetyczniejszych, jakie ostatnio widziałam!
    Zakopane - moje ulubione miasto (no okej, konkuruje z Krakowem:D) w Polsce. Nie dziwię się, że dodaje Ci energii, sama chętnie bym tam pojechała...
    Hm, w jakim sklepie dorwałaś te magnumy? Może w jakiejś szerszej sieciówce? Bo szukam, szukam i nigdzie znaleźć nie mogę :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa w kazdym freschu i zabce ;)
      Probowalam, sa pyszne ^^

      Usuń
  2. te naleśniiiiki *u* skąd masz magnumy?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuwodny wyjazd, cudowne widoki, tęsknie za górami ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,nie mogę chodzić wolno, ponieważ się męczę''- jakbym czytała o sobie.;P
    Wszyscy mi zawsze mówią: gdzie ty tak biegniesz? A ja zawsze tak normlnie ide

    OdpowiedzUsuń
  5. mam deja vu bo chyba nalesniki widzialam juz dzisiaj ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Naleśniki i góry - moja miłość;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Zakopane. :) Baw się dobrze, korzystaj z górskich chwil jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ci zazdroszczę... Zakopane, KOCHAM po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Możesz napisać, w jakich karczmach godnych polecenia jadałaś?? Możliwe, że i ja się wybiorę do Zakopca w te wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może ja podpowiem, bo niedawno z Zakopanego wróciłam - żabi dwór na ul. Strążyskiej, takie domowe, ale smaczne bardzo obiadki + bar mleczny na początku Krupówek (od strony Gubałówki) PYCHA pierogi z jagodami i ruskie

      Usuń
  10. zazdroszczę takich posiłków ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super, życzę ci wspaniałego pobytu !
    mimo iż nie jestem tak wysportowana jak wy tzn. nie biegam i te sprawy to też zawsze wszystkich zostawiań z tyłu. powolne chodzenie zdecydowanie męczy :p
    pyszne te naleśniki *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. tez jadłam wczoraj naleśniki z twarożkiem-cuuudo <3

    OdpowiedzUsuń
  13. cudo wyjazd :)! kocham góry:) ja tymczasem wybieram się już jutro w twoje strony rodzinne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również mogłabym zostać w górach na zawsze! A nowe Magnumy kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zazdroszczę, Zakopane to najpiękniejsze miasto w Polsce! Góry, jeziora, schroniska i godzinne wędrowanie po Tatrach.. ale się rozmarzyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze jak jestem w Zakopanem to mieszkam niedaleko karczmy Przy Młynie, ale jeśli chodzi o jedzenie to polecam Kolibeckę na rondzie Chałubińskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozazdrościć :D Byłam tam tylko raz, ale jest pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubię Zakopane, ma w sobie to coś :) O i można robić zdjęcia, nie było ochroniarza? :D Miłego, aktywnego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Co to są za smaki lodów nowych ?! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. jak ja tęsknię za Zakopcem! aż miło się patrzy na Twoje zdjęcia :) udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  21. jestes taka szczupla od zawsze czy dzieki jakiejs diecie?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Góry... Zakopane.. marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nominowałam cię do Liebster Blog ;) zapraszam do siebie, gdzie znajdziesz zadane przeze mnie pytania. Pozdrawiam i życzę udanej zabawy! ;))

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe