412. Asics, szestanstka i płatki owsiane.

10:44

Wal­cz o to cze­go prag­niesz tak, jak­byś bro­nił te­go, co ktoś próbu­je Ci odebrać.

Pre - run: Owsianka z mlekiem, borówkami, winogronami i morelami smażonymi w karmelu z pistacjami.
Pre - run: Oatmeal with milk, blueberries, grapes and apricots fried in caramel with pistachio.

Centrum handlowe. W sportowym sklepie, w Nike, w Adidasie nie znalazłam odpowiednich butów. A sprzedawczyni Adidasa kompletnie je odradziła. Dla mnie najlepsze będą numer 1. Asics. Jedziemy do Decathlonu. Średni wybór. Wychodzę. Kolejna galeria i GoSport. Patrzę, patrzę, coś by znalazł. Idę do drugiego, a tam nawet butów nie mieli. Wracam.
Przeglądam, przymierzam, biegam. Mama wolała usiąść, bo wiedziała, że jak chodzi o buty biegowe to będą wybierane kilka(naście) godzin, bądź jak ostatnio dwa dni. Tym razem uwinęłam się w ponad 40 minut. Są, mniejsze o pół, no dobrze, mogą być. Facet się pyta ile biegam, jaką mam stopę i takie tam. Odradził te Asics'y które sobie wybrałam. Mogą mi zamówić odpowiednie dla mnie, ale będą za jakieś 2 tygodnie. Ooo nie, ta wizja mnie naprawdę przeraża. Za dwa tygodnie to mam zgłosić się po tamte. Muszę mieć je dzisiaj, teraz. Ma dla mnie idealne, ale są to męskie, i czy się przypadkiem nie obrażę. Śmieję się. Dla mnie to naprawdę żaden problem, co to za różnica, że kolor inny?. Tamte akurat trafiły się z różowymi detalami. Przymierzam, biegam w nich po sklepie. Hym... no chyba je wezmę. Biorę. I mam.

Całkiem normalnie wstałam o 5.20 i sobie pobiegałam. Zaryzykuję stwierdzić, że te Ascis'y są lepsze od poprzednich. Chociaż nie mają tak dobrej amortyzacji, ale za to są bardzo wygodne, miękkie, lekkie i jeszcze lepiej mi się w nich biega. 


 
Post - run: Meksykański czekoladowy shake z płatkami owsianymi, kaszą manną, bananem i borówkami.
Post - run: Mexican chocolate shake with oatmeal, semolina, banana and blueberries.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Ale mam uśmiech na twarzy po ostatnim zdjęciu!:D

    Ale wracając do butów, to takie one smutne... wolałabym różowe:D Ale grunt, że pasują, biegasz w nich, nie obcierają, są w sam raz. A na tamte się nie obrażaj! Będziesz miała dwie pary^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni będę miała. Tamte idą na wymianę lub zwrot pieniędzy;).

      Usuń
  2. aa.. cieszę się, że udało ci się jakieś buty upolować ;)
    A śniadanie przed jak i po biegu 1sza klasa-same pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że odnalazłaś dobre buty ;) także życzę ci udanych biegów ;)
    co do śniadania przed i po ... owsianka pyszna, te morele kuszą mnie w niej najbardziej *-* a shake to coś nowego jak dla mnie, ale wygląda równie apetycznie co owsianka !! pycha ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ten meksykański shake mi się podoba! i chyba chcę go zrobić! taaaak, ja na pewno chcę go zrobić! :D
    super, że buty kupione i znów możesz biegać z uśmiechem na twarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten shake *.*
    A buty nie widać, że męskie, co tam kolor, aby służyły! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to dobrze ze udalo sie dorwac nowe fajne buty :)
    Morele w karmelu i shake nie umiem wybrać co lepsze *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, to ostatnie zdjęcie jest takie urocze :>
    cieszę się, że w końcu kupiłaś te buty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tam one nie wyglądają na męskie :D Są uniwersalne po prostu :) Najważniejsze, żeby dobrze się w nich biegało :)
    Oba śniadania mnie zaintrygowały! Więc baaardzo proszę o przepis na te morele w karmelu *.* i shake :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morele w karmelu: masę kajmakową rozpuścić z dodatkiem odrobiny mleka w garnku, dodać pokrojone morele i smażyć razem chwilę :p.

      Shake: - pół szklanki płatków owsianych, łyżkę kaszy manny i banana potraktowałam blenderem i dodałam 250 ml czekoladowego mleka sojowego. Można dać normalne+ kakao/czekolada/słodzidło.

      Usuń
  9. Och, ten shake wygląda obłędnie. Nieważne jaki kolor, ważne, że dały Ci to, co przynosi Ci szczęście - możliwość biegania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł na morele w karmelu jest co najmniej genialny, zaoszczędza to troszeczkę czasu przy użyciu masy krówkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tymi morelami to wygrałaś dzisiaj *.*
    Cieszę się, że znalazłaś nowe buty i jeszcze bardziej, że już je wypróbowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. a co za różnica, że męskie! ważne, że wygodne! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że znalazłaś dla siebie bardzo wygodne buty :)
    Ten shake jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dobrze, że masz już buty : )

    OdpowiedzUsuń
  15. karmel z pistacjami? ale pychota :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śniadanie po prostu w sam raz dla mojego podniebienia! ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Butki bardzo fajne :) Gratuluję osiągnięć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze, że buty są wygodne. I podziwiam za to wstawanie o 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  19. halo! skąd masz taki wypasiony kajmak? :O nie znam, nie znam.. :O

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe