435. Owsianka z nutellą i 20.70 km.

17:38

I ta jedna kropla niepewności, potrafi zrodzić całe morze niepewności.

Owsianka z czekoladowym mlekiem sojowym, nutellą, serkiem wiejskim, miodem, bananem i czereśniami.
Oatmeal with chocolate soy milk, nutella, cottage cheese, honey, banana and cherries.

Wstałam dzisiaj o 5. i  pobiegłam na spokojnie 20.70 km. Trochę czuję, że żyję. Chciałam więcej, ale wypadało skończyć i odwiedzić szkołę na kilka godzin. Pierwszy raz podczas biegania było mi strasznie zimno, ale na szczęście tylko w ręce. Nie mogłam ruszać palcami, zamarzły ;).

You Might Also Like

26 komentarze

  1. ja już nic nie będę pisać :o, wiesz co o Tobie myślę *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepsza owsianka, zdjęcie cudowne, a forma powalająca:)
    tylko zazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstać o 5 i biec przed lekcjami? Chyba nie byłabym w stanie zrobić czegoś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty jesteś niesamowita, ja ledwo biegnę kilka kółek na stadionie na WF-ie, a Ty mi wyskakujesz z 20 km!
    i porywam miseczkę wraz z zawartością <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku 20 km przed lekcjami? Niesamowite, podziwiam.. *__*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcie, świetna owsianka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biegłas przez moją wciąż (jeszcze...) dzielnicę!:)
    Do przyszłego weekendu tylko tydzień, oczekiwanie ma wiele plusów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jaki wynik, podziwiam za kondycję :)
    A śniadanie po królewsku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takiej samodyscypliny w tym co robisz i gratuluję! A śniadanko po takim biegu pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam! *_* widać, że po prostu kochasz bieganie!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szalejesz:) ja bym nie mogła biec przed szkołą:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Godne podziwu takie poranne bieganie! Sama chętnie bym w końcu poszła ale niestety kontuzja zakazuje :<

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowita. Naprawdę wielki podziw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No pewnie, co to dla Ciebie dwudziestka przed lekcjami - bez spiny ;) Nie, naprawdę Cię podziwiam, jesteś moją sportową (i nie tylko) inspiracją i motywacją :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. 20 km przed lekcjami? :O Szacun :D

    OdpowiedzUsuń
  16. tak o 5 przed szkołą-respeeekt! :D
    Ale potem to śniadaaanie, mmmm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego potem?. Że co, niby lecę o pustym żołądku? Chyba trzeba coś zjeść i o 5. to.

      Usuń
    2. A odczekałaś ileś czasu żeby nie biegało się zbyt ciężko? :)

      Podziwiam Cię. Naprawdę Cię podziwiam.

      Usuń
  17. widać jaką masz motywację! wątpię że komuś chciałoby się wstawać rano i biegać, i to przed szkołą :)
    pyszna owsianka w ślicznej miseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jesteś mistrz :) owsianek, biegania, zdjęć:) wybierz z listy:)
    polecam rękawiczki z Decathlonu:)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Translate

Follow Us

Flickr Images

Subscribe